Min bakfylla so far

Det blev någon öl igår hos Elina och kvällen började riktigt bra men sen så gick det lite snett, tyvärr. Vi började med att spela galenpanna, jag och Robert hade någon slags psychic connection, vilket resulterade i att han vann, den jäveln. Sen började det väl gå utför. Ringde sämsta jävla samtalet till helt fel person och pratade med denne allt för länge. Blev less när jag märkte att min roomie var borta med avslagen mobil, lyckades lokalisera honom först i morse.

Nu mår jag väl som jag förtjänar. Ni skulle se mig nu; utan kläder, invirad i en filt, nersjunken i soffan med datorn i knäet. Eftersom jag bara gick hem och i princip däckade i min säng så sitter väl hälften av allt smink kvar, jag har faktiskt inte kollat mig i spegeln ännu. det känns som om det är dax att ta sig en dusch och försöka trycka i sig lite frukost snart.

Måste försöka ta mig i kragen snart i alla fall, om det ska bli något av den här dagen. Har som vanligt endel att uträtta men det är -22 grader och jag är inte jättesugen på att gå ut precis. men måst man så måst man.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Du borde ta tag i ditt bloggskrivande snart. Saknar dina inlägg:(

2009-03-04 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0