min dagdrömmaråkomma

Helgen har varit riktigt bra, rätt sällskap, rätt mat, rätt aktiviteter. Fast det blev varken utgång eller fest men det gjorde egentligen ingenting. Jag tror att jag fått någon slags fönstertittarsjuka, hittar mig själv lite för ofta stirrandes ut genom ett fönstrer i helt andra tankar. Jag kanske har ovanligt mycket att fundera på. Men det är rätt så skönt, att bara få flyta iväg ett tag och knyta ihop, trassla till eller lösa upp lite trådar inne i hjärnsubstansen. lägga katten i knäet och bara tänka. fast det har ju sina nackdelar också. med tankarna kommer nojjorna och det säger ju sig självt vad det innebär.
Men det är rätt så skönt att tänka. på någon. eller något.

Jag vet att en blogg utan blider inte är så kul men ni måste tyvärr hålla till godo med bara text ett tag till, min dator har fortfarande inget internet. Pissigt, jag vet. Det kanske ordnar sig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0