Min kompis och min jacka

Har just kommit hem från stan, huvva så kallt det var. Jag är mesig när det gäller kyla. Jag har inte en fjällräven för att vara häftig utan för att jag skulle dö annars. av frostskador. Sen jag började jobba på fritidsgården har kidsen frågat ett antal gånger vad jackjäveln kostar. men vadå? det är ju inte som att jag köper en ny varje år. jag räknar kallt med att kunna ha den i minst tio till.  så den var inte ett dugg dyr. Ha!

Camilla har gjort mig sällskap idag, hon är så sjukt gravid nu. om åtta dagar borde den landa. Jag vet att hon inte gillar det men jag blir som nästan lite nojjig ibland när vi t ex ska gå i trappor. tänk om hon skulle trilla! Uschuschusch, hemska tanke. Jag har förresten dealat till mig att hon ska smsa om hon har möjlighet när värkarna börjar komma eller när vattnet går. Man måste ju hålla sig uppdaterad, heh.

Nu ska jag lägga mig och övervintra någon timme i soffan. orkar inte hur mycket som helst, va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0