mina sprickor i taket

Har varit och simmat en sväng med Sarah ikväll och det var både trevligt men också sjukt jobbigt. hela bassängen var full med folk. att simma på led är ingen hit när man endast har ett val - att simma för sakta bakom en pensionär. men det var ändå sjukt skönt, vi badade bastu och snackade skit en stund efteråt.

gud vad jag är rastlös hela tiden, det bara kryper i kroppen. kan ju bero på att jag har så sjukt lite att göra till exempel. kan ju även bero på min brist på tålamod. så fort jag kommer hem lägger jag mig och räknar sprickor i taket och tänker tillbaka på helgen och önskade att den hade varat liiite längre, bara lite. snälla? men man vet ju aldrig, det kan ju bli en favorit i repris.

Var ju förresten så sjukt osmidig i dag. jag var ju på stan och hade en massa grejer att göra, kom hem och hade glömt hälften. det är väl bara att släpa sig in i morgon också. måste hitta nya byxor, alla jag äger sitter för taskigt.

Kommentarer
Postat av: Emma

För stora?

2009-01-27 @ 09:19:22
URL: http://kompiskrubb.wordpress.com
Postat av: Anonym

byxorna? jo, för stora eller för platt rumpa. alla muskler bara försvann? :P

2009-01-27 @ 09:29:49
Postat av: Emma

haha, pensionärerna tar över världen! De är överallt: i kassorna i mataffären, på posten, och nu i simbassängen :D

2009-01-28 @ 08:46:11
URL: http://emmaljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0