Mina händelser

Kom just från matchen, vi vann mot frölunda med 4-2 vilket var gött. idag har det väl inte hänt så mycket, dock några lustiga grejer. Nä, inte lustiga, udda.

1. Vi sitter på rätt dåliga platser, andra raden bakom frölundas bås när pucken helt plötsligt kommer flygande och träffar en gubbe i huvudet några platser bort. så jävla läskigt, jag ville typ gå hem. Det sjuka var att han började blöda men ville väl se klart matchen så han satt kvar. För konstigt. 

2. När jag och Daniel skulle gå från bilen visste jag en svinbra(!) genväg ner till ishallen. I samma sekund som jag varnar Daniel om att "det är jävligt halt här" gör jag en snygg glidtackling ner i marken. Daniel tror ju typ att jag har brytit lårbenshalsen och frågar bestört hur det gick. äsch då, ingen fara. jag hade en mjuk rumpa att landa på.

3. Jag glömmer bort att mamma och pappa åker till Kambodja i morgon och stannar i några veckor så när min roomie frågar mig om jag ska med till dom säger jag bara "njäe, tror inte jag orkar" varpå han tittar lite konstigt på mig och säger "men.. dom åker ju imorgon".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0