En liten listjävel

4 tv-program jag ser
(kollar inte på TV nästan alls men om något av dessa råkar vara på kan jag överväga att fortsätta titta)
1. Lyxfällan
2. How I met your mother (Barney!)
3. Hogan knows best
4. LA ink

4 saker jag gjort idag

1. Packat
2. Vinkat av hjärtat på tåget
3. Jobbat (jobbar)
4. Sett ett halvt avsnitt Veronica Mars

4 saker jag längtar efter

1. Att flytta hem till Luleå (imorgon alltså)
2. Att hitta en perfekt lägenhet
3. December
4. Min man

4 saker på önskelistan

1. En gammal kökssoffa
2. en perfekt lägenhet
3. En trimmad kropp
4. En bil (eller Ponny)

4 saker jag avskyr

1. Sop- och diskvatten
2. Saliv och slem
3. att vara obekväm
4. Folk som inte lyssnar och tar hänsyn till andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0