Sov gott lilla mormor

Idag när jag var ute på promenad ringde min mamma. "jag ville bara berätta att mormor har dött, hon blev dålig igen och dom fick åka in till sjukhuset i natt och nu har hon dött. Dom trodde det var hjärtat" sa hon. Där stod jag, bredvid en byggarbetare, med tårar i ögonen mitt på malmuddsviadukten. Den stunden var jag nog ensammast i världen. Det enda jag kunde tänka på var min morfar som nu är ensam och att det inte fanns någon där med mig. Jag vet inte varför, det bara blev så.

Och nu, varför har jag hälsat på henne så lite sista tiden? borde jag varit där oftare? hade hon uppskattat det? Jag vet inte. Jag vet ingenting om någonting just nu.
Vila i frid lilla Mormor
Hoppas du har det bra där du är
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0