En åtgärd

I mitt förra inlägg skrev jag om hur mycket idéer jag har som vill komma ut så idag tog jag tjuren vid hornen och gich ner på byn och köpte mig en "glosebok" penna och suddgummi. Kom hem och klottrade ner 7 sidor tankar och projekt, jag kommer ha att göra när jag kommer hem! Och som om det inte vore nog har jag lovat mannen att flytta sovrummet till andra sidan lägenheten eftersom jag vet att han gillade det bättre så och mig spelar det ingen roll, jag gillar ju att ändra om! Mina projekt känns extra lovande den här gången, om jag gör riktigt bra ifrån mig kan det till och med betyda lite cashflow. Sparar lite på att dela med mig av mina idéer tills jag vet att det blir något av det tror jag, plus att endel grejer kan bli julklappar så det hade ju varit synd att spoila dom!

Kan dela med mig av ett etniskt tygrtyck jag gjort, som ni kanske förstår är det norrland! ber om ursäkt för dålig bild, tagen med mobilen.

älg, ren, lavskrika, hjortron, åkebärsblomma och snö!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Va fint. Jag fick en speciell känsla av det där mönstret, det måste ju betyda att du är en himla duktig konstnär som förmedlar känslor på det där viset. Fortsätt så!

2010-10-28 @ 22:07:11
URL: http://sarahyj.blogg.se/
Postat av: Maya

Kul att høra, vad var det før kænsla? :)

2010-10-29 @ 00:57:38
Postat av: sarah

Typ en känsla av "hemma" eller nåt med min barndom då jag var mycket i Tornedalen... jag vet inte riktigt, men en bra känsla iaf :)

2010-10-29 @ 07:08:04
URL: http://sarahyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0