guilty pleasures

Sitter på tåget och försöker att inte fundera på hur tråkigt jag har. Resan kostar 1 kr vilket jag tycker är ett fantastiskt bra pris för en tågbiljett Narvik-Luleå. Enda underhållningen jag har är mitt guilty pleasure - gilmore girls. Jag vet, astöntigt men jag gillare! Det är en mysig serie i en mysig stad, man behöver inte koncentrera sig på att hänga med, det räcker med att slötitta.

 

Det har sjukt vackert hela vägen, snön ligger vit på marken och över träden, det känns som dagarna innan julafton. Till mitt stora förtret så har det varit typ 25% mobiltäckning på hela resan så uppdaterar lite i efterhand.

 

Tyvärr åker jag hem till ett lite halvtomt (eller ska jag säga halvfullt?) Luleå, föräldrarna är och gottar sig i Spanien och mannen jobbar på annan ort. I och för sig är det bra att jag får lite tid att styra upp saker och ting någon dag, har alltid så jäkla much to do när jag åker hem. Det ska bli så skönt att få vara i sin egen lägenhet.

 

Jag ska;

  • hämta katterna
  • Sätta glögg
  • göra bort lite jobbmöten
  • städa lägenheten
  • Tvätta Norge-kläder
  • handla mat
  • och ränna några ärenden på stan

En bild från Narvik för några dagar sen, sjukt mysigt med snö!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Å vilken julkänsla jag fick nu!

2010-10-20 @ 22:34:29
URL: http://sarahyj.blogg.se/
Postat av: Maya

första i år? :)

2010-10-21 @ 12:37:01
URL: http://maua.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja! När jag såg bilden, och att du skrev om glögg :)

2010-10-21 @ 17:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0