Kreativiteten kallar som fullmåne till en varulv

Någon gång i månaden får jag ett obeskrivligt behov till att få utlopp för min kreativitet! Jag bygger upp ett lager av idéer tills och håller på att sprängas och det tar ungefär en månad. Det kan vara vad som helst; Inredningsidéer, teckning, måleri, tektiltryck med massor av mera. Just idag är en sån dag och självklart har jag absolut inget material att jobba med. Inga pennor, inget papper, inget photoshop, inte ens crap-paint! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, överväger nästan att ta en sväng ner på byn och köpa mig något tillfälligt på första bästa ställe. Vi får se vad som händer efter jobbet, måste iaf samla ihop alla idéer på något sätt!



Här är två bilder på ett rostryck, jag designat, ritat och tryckt.

Gjorde faktiskt en liten shoppingrunda igår, perfekt när man behöver piggas upp. Handlade en ny uppsättning underwear på HM, man kan inte fatta hur lilla Narvik som är stort som boden har ett bättre utbud än Luleå? men så är fallet iaf på endel avdelningar. På en annan liten söt butik hittade jag bokstäver i betong så jag köpte M & M. Lite cheesy men det skiter jag i. Vanligtvis är jag inte så förtjust i text när det gäller inredning, t.ex. godisskålar som det står "godis" på. Hallå, no shit sherlock?! Men den här gången blir det ju lite personligare, ska bli kul att se om M ens kommer att märka det och vad reaktionen blir. Han är så fin, min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0