Narvik-Luleå 7 timmar och 25 spänn

Imorgon bär det av mot vildmarken och vidderna jag kallar hemma. Sitter just nu och bjuder på tradera så förhoppningsvis tar jag mig hem för under hundringen och gör jag inte det så är det fine det med, bara jag får åka hem.

Åh, vad jag längtar efter mannen! på lördag ska vi tydligen ha en heldag med frukost på stan, shopping, restaurangmiddag och bio. det var faktiskt hans idé, hjärtat mitt. Jag älskar känslan jag får när tåget rullar in på perrongen och jag skymtar honom stå där, oftast med en cigg i handen. Jag kliver av tåget med fjärilar i magen, han ser mig och får ett leende på läpparna som är helt oslagbart. Känslan är helt euforisk, att få vara med honom är oslagbart. Han är alltid så jävla positiv, dåligt humör existerar knappt i hans värld. Har han synpunkter eller är less över något är det aldrig i onödan, det krävs mycket för att han inte ska gilla läget. En otroligt fin och ovanlig egenskap då jag har träffat alldeles för många negativa människor som aldrig ser glaset halvfullt.

Jag har även en liten fundering inatt, kan man sätta lösenord på enstaka inlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0