Slaughters Daugthers in my heart

Fan vad det är kul att åka skrillor, har helt galen abstinens nu när jag bor i grann-landet. Har utvecklats mycket dom senaste träningarna, har lärt mig nya moves även om det fortfarande är basic. När jag började med Roller derby var jag ju helt grön, hade varken skridskor eller inlines i bagaget. Nu känner jag mig grym, det har faktiskt varit en boost för självförtroendet. Dessutom är mitt lag det bästa och coolaste i hela världen och snart kommer våran kalender ut så glöm inte att köpa en (Vi har gjort en kalender för 2011 med roller girls, jag är januari och mitt roller derby namn är Mean Machina, pengarna går självklart till föreningen)! 



Delar av vårat lag på senaste lagfesten (jag är längst ner till höger i vitt linne).

Om du är nyfiken på att veta mer om sporten finns det en grym video som förklarar vad sporten går ut på. För dig som vill joina laget är det bara att gå in på vår facebooksida och ge dig till känna så blir du inbjuden till en träning.

Kommentarer
Postat av: Sarah

NU ser jag att du här börjat blogga igen, fan va kul :)

2010-10-17 @ 04:00:28
URL: http://sarahyj.blogg.se/
Postat av: Maya

yeez, jag kæmpar på :)

2010-10-17 @ 12:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0