Tillbaka i Narnia.

Nu sitter jag här, åter igen. Det fanns inte mycket tid över under min hemvistelse för bloggande så den fick vila lite. Det var så otroligt skönt att få komma hem efter en lååång tid här i Narvik, hemma betyder kärlek, trygghet och paus. Hann inte ens hälften av vad jag hade tänkt men det viktigaste iaf;

Torsdagen bestod av möte, inhandling av födoämnen och hockeykväll hos Tess och Rickard. Hela dagen bara Swischade förbi men som sagt, det viktigaste hanns med!

Fredagen handlade jag allt jag glömt, sen på kvällen när mannen kom hem från Kiruna hade vi picnic på vardagsrumsgolvet med vin, snittar, ost och kex, praliner och en massa annat gott. Hade köpt ett vin som skulle vara väldigt fruktigt och lättdrucket eftersom att M inte gillar vin något vidare men han rynkade mest på näsan så han fick juice istället. Kan annars rekommendera Dr. L till alla som vill lära sig dricka vitt, påminde lite om saft, men det var faktiskt gott!

Lördagen blev det frukost på mat och prat, Tonni bjussade snäll som han är. Sen gick vi en stund på stan men det var rätt mycket folk och hade inga direkta ärenden förutom att säga hej till svärmor så vi gick till studion och köpte "spiraler" till M:s öron, han ska töja upp till 8mm och ha tunnlar, så jävla snyggt kommer det bli! På kvällen blev det lite mera(!) handling inför Norge och mys i soffan med McDonalds-mat.

Söndagen spenderades på tåget, blev ingen billig biljett den här gången men på fredag ska jag banne mig ha en!Åkte som vanligt förbi stugan i Kaisepakte, jag och mannen tänkte försöka hinna dit i höst men vi får se om vi hinner. Den skulle verkligen behöva ett besök.

Från stranden för ca 2 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0