Den svenska björnstammen har fattat...

Hur mycket kan man egentligen lämna ut, och hur mycket måste man skala av från alla sina funderingar och skruvade tankar i sin blogg? Vart går den magiska gränsen? Ibland funderar jag på att starta en anonym och bara spy ut precis allt jag tänker och gör bara för att se vilken feedback jag skulle få, fast då skulle man väl bli borttagen och bannad. En dagbok kanske? Men att skriva förhand är ett pyssel, samt jobbigt att sudda. En vettig balans är nog bäst!

Ibland är jag such a drama queen. Det är en hemsk egenskap och visst har jag bättrat mig de senaste åren men ibland dyker hon upp igen, den där lilla drottningen som måste ha action. I sundens hetta känns allt så dramatiskt och jorden går under men om man bara andas lite och tänker igenom saker och ting, låter det vila några timmar så känns ju allt bättre. Jag lovar mig själv att jag ska bättra mig för det här bettendet ä det dax att släppa.

Andas sunt med förnuft och släpper taget och klivet, att förstöra för sig själv är det enklaste i livet

Bilder med mera kommer, än så länge har vi inget internet i våran nya lägehet här i Narvik men så fort jag kan använda min egen dator utlovar jag lite mer spännande inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0