En kort resumé av det som redan hänt.

Jag har ju haft bloggpaus i ca. 1 år och fem månader så det kanske är dax att uppdatera lite fakta, saker som har hänt samt små anekdoter;

  • Jag har läst ett år på sunderby folkhögskola (Inredning, design och arkitektur). Det var soft, folkhögskola var ett skönt komplement till mina år på universitetet och så fick jag utveckla min konstnärliga sida ännu mer, han producera mycket, endel bra- endel dåliga ting.
  • Jag har börjat träna Roller Derby som jag nämnde tidigare för ca. 8 månader sen och I love it!
  • Jag har varit på Island, Montenegro, Kroatien och  Tyskland. Många fler resor kommer att planeras.
  • Jag har jobbat som vikarie på SSAB i drygt tre och en halv månad, trivdes asbra med att jobba inom stålproduktion. Där fick jag truckförarutbildning, vilket är skitkul - typ som att köra radiobil!
  • jag har lärt mig äta paprika och pizza (men bara hemgjord!)
  • Jag har tillfälligt flyttat till Narvik i lite mer än två månader, två dagar efter att min anställning på järvnerket gick ut. Det kallar jag snabba ryck!
  • Jag har gjort två nya tatueringar samt bytt ut några piercingar (läpp mot septum, navel mot tunga).
  • Min katt har varit akut njursjuk, veterinären rekomenderade avliva men vi väntade lite till och han repade sig helt! Nu äter han specialfoder och är försäkrad (eftersom kalaset gick lös på 9000 och han var oförsäkrad så det var bara att hosta upp!)
  • Jag har druckit massor med bärs, träffat många nya underbara och endel totalt jävla pantade människor, och sist med inte minst har jag träffat en fantastisk man som jag firar ettårsdag med i december. Vi är från två skilda världar men passar ihop som pusselbitar. han är O'boyen i min mjölk helt enkelt. Han får mig att må bra.

Det har ju såklart hänt massor med andra grejer men allt får inte plats här och endel saker vill man spara på ibland. Nu har jag bara två arbetsdagar kvar i här i Narvik sen åker jag hem till min lilla familj och alla mysiga vänner. har en hel del samtal att ringa och möten att boka så det blir swisch swisch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0