Vill man vara fin...

Att vara hemma i Luleå är som att åka på semester, man är ledig och får koppla av, äta mammas mat och göra saker som man själv vill. Ska stanna ända till torsdag morgon så jag borde ju få lite vettigt uträttat också. Helgen har varit så skön! Vi har hyrt film (jag vet, vi är efter men jag gillar att hyra film. det är som kul att gå och välja), ätit på restaurang och haft sovmorgon varje dag. Förhoppningsvis är nästa sväng till Narvik den sista, jag har nämligen nånting på g här hemma i Luleå, men inget är bestämt så jag suger lite på den karamellen.
Har btw mes-töjt mina öron till ynka 2mm nu, det gjorde ont som fan men blev rätt snyggt med ringar. Skönt, jag glömmer alltid att använda örhängen!

 

Nu kollar jag och mannen på film, så det är väl bäst att lägga undan datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0